tisdag 7 augusti 2012

Some Odd Girl Sketch Challenge August

Some Odd Girl har skisstävling! Jag knåpade ihop ett kort med juli-kitet från Little Yellow House Kits.


Hade en annan plan för mönsterpapper när jag började, och sen ändrade jag mig... insåg när allt satt fast att det hade varit bättre med en annan färg på kortbasen. Nu blev det väldigt ton-i-ton, nästan så att allt flyter ihop. Nåja, jag är hyfsat nöjd trots allt.

Papper från MME, stämpeln är Hey Kaylee och hon är färglagd med Promarkers.

This is my entry for the sketch challenge at Some Odd Girl. Very summer-y papers from My Minds Eye, and Hey Kaylee is colored with Promarkers.

2 kommentarer:

  1. Such a fun card and I love the Polaroid look to the image! Thanks for joining us at SOG

    SvaraRadera
  2. Such a fabulous card, Lykta!! LOVE that Polaroid look!
    SO happy you joined Some Odd Girl this month!!
    hugs, Leah

    SvaraRadera