fredag 17 oktober 2014

Mobilskal

Jag har nyss fått ärva sambons iPhone 5, en klar uppgradering från min fyra som haft trasigt ljud i över ett år och krossad skärm ett par månader. Sambon gillar prylar, så det fanns en hög med skal att välja mellan. När jag hittade ett som var genomskinligt var lyckan gjord!

Så här ser min mobil ut nu:

Är man pysslare så måste man ju ha en mobil som visar det. Jag skar till en bit papper som passade och rundade hörnen med en hörnstans som passar perfekt (de svarta i trepack från Panduro, stl L). Jag lade dit söta Sweet thinking Mae från Some Odd Girl som jag färglagt med Promarkers.

Tur för mig att sambon gillar rött han också, så att skalet matchar Maes klänning!

This is my iPhone cover! It's clear, so it's easy to customize. And as a scrapbooker I had to! I simply cut a piece of paper to fit and chomped of the corners with a corner punch that just happened to be the exact right size! I put in Sweet thinking Mae from Some Odd Girl that I colored with Promarkers and done! Super simple and super easy to change whit the seasons or my mood.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar