onsdag 27 juni 2012

Veckans skiss v 26

Den här veckan är det minsann min skiss som är Veckans skiss! Så här ser den ut:



Det ska bli väldigt spännande att se vad andra scrappare hittar på för tolkningar av min skiss. Min tolkning är betydligt blommigare än vad jag oftast gör.

Papprena är Crates Storyteller, och fotot är på älskade gudsonens dop. Mycket blommor och väldigt somrigt, jag försökte ta upp samma färger på blommorna som i det blommiga prappret.


Närbild på alla blommorna. Jag tänkte att det skulle påminna om en sommaräng eller blomsterkrans... Det var verkligen varmt och sommar tidigt i maj 2008.


Lilla bannern med blommor i hörnet. Kila nu kvickt in på Veckans skiss och visa vad du gör för tolkning!

2 kommentarer:

  1. Vad fin tolkning du gjort av din skiss :)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Superläcker layout! Gillar färgerna.

    SvaraRadera