fredag 14 december 2012

Gatefoldkort

Jag har ju bloggat saker på ScrappTorget som jag glömt att blogga här i min egen blogg! På ScrappTorget kör vi julkalender med olika kortvikningar i luckorna. Kika in och inspireras! Gör du ett kort efter någon av de vikningar vi använder och länkar till det i kommentarerna till det kortet så har du chans att vinna ett litet pris!

Häromdagen var det min dag och jag gjorde ett gatefoldkort med stansat hål i dörrarna.


Det blev ett kort i orange och grönt med gamla MME-papper. Hålet har jag stansat ut med en spellbinder.


Insidan fick en stansad ram runt om, för det såg så tomt ut annars. Stämpeln är en gratis digi som jag hittade här och den är färglagd med Promarkers, så klart.


Grattisstämpeln är från Gummiapan och är stämplad alldeles snett... ajajaj. Nåja, det är väl sånt som visar att det är handgjort.

Det här var ett av korten som jag skickade till Momas GästDT-call, och där kom jag ju med, så jag får nog vara nöjd med det, trots en del små detaljer som är lite sådär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar