måndag 30 januari 2012

FRI i Vemdalen

Jag har gjort Veckans skiss även den här veckan och här är min tolkning:


En riktigt snabbscrappad tolkning, jag tror att det tog mig runt 45 minuter att pyssla ihop den här. Lite slarvigare och "smutsigare" än jag brukar scrappa, men skissen inbjöd till det.

FRI är förkortningen på Fritidsledarlinjen, som jag gick 2003-2005, och bilden är från vår vinterfjällsutbildning i Vemdalen. Första gången jag stod på längdskidor... det tog ett tag innan jag var överens med dem! Slalomskidor är lättare, och roligare!

Lite detaljer:


En sönderbruten trädoily från Maya Road som jag stämplat med en textstämpel fick bli bas för det lilla klustret vid sidan. Den lite stickers från Graphic 45 och en knapp.


Andra sidan: fler Graphic 45-stickers, och bården gick sönder sådär snyggt utan att det var meningen - jag drog av den lite häftigt. Men ibland är det bara att tacka och ta emot! Här är andra halvan av doilyn och lite diecuts från en påse ephemera från Pink Paisley.


Alfabetet är också Graphic 45, och det kommer från ett Mollykit, precis som papprena. Wellpapptagen hittade jag i gömmorna precis som spetsbiten.

3 kommentarer:

  1. Oh, tjusigt!
    Massor med detaljer att titta på. Inte helt likt dig, men väldigt snyggt.

    SvaraRadera
  2. snygg snygg snygg! Älskar de snygga fjärilarna, kul med alla fina detaljer.

    SvaraRadera
  3. Läcker layout med många härliga detaljer att titta på!

    SvaraRadera