lördag 21 januari 2012

Mollys januariutmaning för alla

Efter en mycket lång bloggtorka kommer det ett inlägg. Tänker inte lova att jag är tillbaka, men ett inlägg idag blir det i alla fall.

Jag har pysslat ihop ett bidrag till Mollys januariutmaning för alla, har plockat svart, vitt, ceriserosa och silvrigt bling från bilden man skulle inspireras av.



Kraven var två mönsterpapper, bling och något av tyg. Jag har papper från Basic Grey's Picadilly, massa bling från gömmorna, tygblommorna är rester från mammas tygaffär och orden på vita stickers är ett litet extraark som följde med minialphas.

5 kommentarer:

  1. Tjusigt!
    Jag har packat mitt pyssel för flytt...
    Men du, 3-4 mars är det scrapmässa i Karlstad. Kom och hälsa på mig så kan vi gå och kika och göra av med lite pengar!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort! Gillar upplägget! Kul att du ville vara med!

    SvaraRadera
  3. super fint kort, gillar verkligen hur du placerat din text.

    SvaraRadera
  4. Läckert kort!! Gillar oxå ditt upplägg! Roligt att du va med i vår utmaning! :)

    SvaraRadera
  5. Ett jättefint kort!!! Vinnaren kommer presenteras idag i Mollybloggen. =)

    SvaraRadera