fredag 13 april 2012

Gamla alster

Hittade litte Bilder i mobilen på obloggade alster från i höstas. Då bloggade jag nästan inte alls, men pysslade en hel del. Så det får bli ett litet uppsamlingsinlägg. Det kanske kommer flera såna, för det finns en massa kort som inte är fotade från i höstas...

Ett födelsedagskort till en god vän. Skapat efter en av de första skisserna hos Kortskissen. Deras 100 första finns samlade i en pdf-fil. Jag fick för mig att göra alla hundra. Tror att jag fått ihop tio...

En altrad påse (från IKEAs matavdelning!) som innehåller inflyttningspresenter. Papprena kommer från ett gammalt Mollykit, det första jag köpte.

Kortet som följde med påsen. Även det skapat av samma Mollykit.

Födelsedagskort till min älskade gudson. Även här ett Mollykit, det härliga Cirkus i stan som är perfekt till barn och födelsedagar.

Ett kort till färgutmaningen på Crates blogg för nån månad sen. Färgerna var korallrött, aprikosrosa och dimmigt grå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar