onsdag 29 maj 2013

Dressy Mae has it all

Some Odd Girl har en skisstävling varje månad och nu i maj är jag ute i verkligen sista stund! Kom nämligen på nu i kväll att tiden går ut i natt. Då är det bra att jag har en bunt med stämpelmotiv som är färglagda och klara. Så jag drog fram Dressy Mae i röd klänning och papper från Teresa Collins. Jag älskar att det är röda papper! Och jag gillar de små rutorna med kloka små ordspråk på.


Some Odd Girl has a challenge each month and this time I'm really entering in the last minute. I realized just now that the challenge ends tonight! Luckily I have a little pile of colored images just waiting to be used. I pulled out Dressy Mae in a red dress and a paper pad from Teresa Collins. I love that the papers are red! And I really like the little squares with wise words.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar