lördag 9 mars 2013

Glittriga rudbeckior

Har ju glömt att visa ett av mina kort med Momas fina blommor. Den här gången är det stämpeln Rudbeckia, som finns både som gummistämpel och som digistämpel.

Det är ett kort till där jag lekt med glitterlim istället för mina Promarkers. Ett litet, litet kort i varmt orange och gult.


Mycket glitter blev det! Det är praktiskt med digistämplar eftersom man kan skriva ut dem i den storleken man vill ha dem. Här har jag mätt hur stor min die var och sen skrivit ut stämpeln så att den passade lagom.

1 kommentar:

  1. Snyggt! Ja de är fina Momas blommor :)

    Du, svar på dina frågor :) Till de blåa hade jag använt mig av Cyan, Aegean och French Navy. Sedan, Copicsen kändes rätt ok. Har ju lite svårt med penselspets men kände hela tiden att det var bättre och bättre. Är ju van vid Promarkers hårda spets :)

    Ja dessa Copics blir ju inte billiga att införskaffa :) Själv har jag funderat på att ta till en början och skaffa mig rosa och eventuellt gröna toner i Copics som jag har dåligt med i Promarkers. De går ju utmärkt att blanda också, men det vet du ju redan ;) Sedan allt eftersom PM pennorna tar slut så köper jag nytt beroende på vilka jag då tycker om :)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera