söndag 31 mars 2013

Minimagnolia

En av Scraplagrets CCutmaningar är att göra ett kort med en Magnoliastämpel på. Jag hade ingen i min ägo, så jag tog en liten promenad i den vackra vårsolen och köpte senaste Magnolia Ink på Pressbyrån vid stationen. Det följer ju med en ministämpel med det numret. Jag bläddrade bland de som fanns och fastnade till slut för en sittande Tilda med en liten kanin.


Minimagnoliorna är verkligen pyttesmå, så jag nöjde mig med att färglägga med två nyanser mestadels. Pillrigt, men det blev rätt så bra ändå. Eftersom stämpeln är så liten blev det ett litet kort också, bara 7x7 cm stort.

Det blev både papper och dekorationer över från tävlingskitet till kortutmaningen, och de fick komma fram igen till det här kortet. Det turkosa cardstocket, mönsterpappret och liljorna kommer från kortkitet. De små fåglarna kommer också från kitet, de är utklippta från en av de små rutorna på det ena mönsterpappret. Bandet är från LOkitet.

1 kommentar:

  1. Så härligt att du köpte tidninen för att få en Mangolia-stämpel och kunna delta i utmaningen! Hon är så söt den lilla Tilda med kanin. Jättefint kort! Tack för att du deltar i utmaningen! Kram, Sofia

    SvaraRadera