lördag 30 mars 2013

White space-kort

Här kommer mitt bidrag till utmaningen att skapa ett kort med mycket white space, dvs mycket tomyta. Jag valde att faktiskt ha mycket vit tomyta, men det kan vara färgat eller mönstrat papper också, bara det är tomt på dekorationer.


Jag använde en del av det som jag hade kvar av Nennes kortkit från när vi utmanade varandra på Kortskissen. Lite extra kul eftersom det är Nenne som har just den utmaningen i cropen. Jag lade till kortstommen och det lilla trähjärtat, men allt annat är från Nenne.

3 kommentarer:

  1. Ha! Inga stämplar och ingen text!? Det gillar jag! Alltså måste man inte ha det; ibland får jag komplex för att jag inte använder mina stämplar flitigare nämligen, men jag är inte den enda som gör så...
    SNYGGT!

    SvaraRadera
  2. Snyggt och så stilrent. Tack för ditt bidrag.

    SvaraRadera
  3. haha! Vad roligt att du använde just det materialet Helene! Snyggt blev det också!

    SvaraRadera