fredag 11 januari 2013

Glittriga magnolior

Igår bloggades ett av mina kort hos Moma's lil shop of stamps. Jag fick en galen idé om att försöka färglägga Momas fina blommor med glitterlim istället för mina promarkers. Färg som färg, liksom, tänkte jag, eftersom jag har glitterlim i massa färger. En del av dem är klart lim och en del har färgat lim och inte bara färgat glitter.


Det blev mycket bättre än jag hade kunnat ana! Vill du se närmre bild på magnoliastämpeln så får du kika in hos Moma's!

Det tog ju sin goda tid på sig att torka, så det är ingen teknik att använda när man har bråttom, men det var roligt! Vill du vet lite mer om hur jag gjorde så håll utkik på ScrappTorget i slutet av månaden när vi kör temavecka om färgläggning!

1 kommentar:

  1. Var får du alla konstiga idéer ifrån?
    Fast lite coolt ändå. Jag kanske behöver skaffa mig mer glitterfärg...

    SvaraRadera