lördag 5 januari 2013

Solnedgång över Jerusalem

Svensk Scrapbooking har också CC just nu, det finns massor av tävlingar att inspireras av. Jag pysslade ihop en LO efter deras skiss och med hjälp av de fina tagsen i Crate Papers Storyteller. Väldigt clean and simple, men ändå med rätt mycket liv i, tycker jag.


Försökte hålla mig till mestadels mörkgrått, gult och ljusblått i färgerna, och så lite rött här och där. Jag är verkligen väldigt förtjust i den här kollektionen. Och den passar ju extra bra till att scrappa resefoton!


En närmre bild på tagsen och fotot, som jag klippt i samma form. Lyckades inte undvika lite blänk i fotot, men man ser ju ganska bra ändå. Bakom den röda chipboarden med "early years" på finns en bild på en cykel som inte alls passade in, så den gömde jag. Och jag gillar flygplanschipboarden jättemycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar