lördag 23 april 2011

Cybercrop hos Molly - Utmaning 2

Andra utmaningen hos Mollys påskCC var att göra ett riktigt vårigt kort. Jag är ju nybörjare på det här, och har nyss lärt mig hur man gör ett diamantkort, så jag bestämde mig för att pröva ett på egen hand. Det gick sådär, jag måttade fel lite grann så det är snett och går inte att vika ihop helt som det ska... men det syns ju inte här, så det gör inte så mycket! Det blev aprils shabbykit till den här utmaningen också.


Det blev kitets härligt blekgröna cardstock som bas, det gulliga bakverkspappret på sidorna och det charmigt grönrutiga på mitten. Ett av klistermärkena och så en av de snygga prästkragarna som dekoration. Less is more, och jag är riktigt nöjd med det här kortet (jaja, bortsett från att det inte går att vika ordentligt). Och vårigare än blekgrönt, ljust pastelligt och vitt går det ju knappast att få det!

Nån mer än jag som blir fikasugen av kortet?

1 kommentar:

  1. Jätte, jättefint!!! Jag får kämpa för att få till ett stafflikort så det här ser väldigt avancerat ut!

    SvaraRadera