måndag 25 april 2011

Cybercrop hos Molly - Utmaning 6

Den sjätte utmaningen hos Mollys är en skiss att följa. Jag plockade fram ett gammalt foto på mig, taget på gymnasiet av en kompis, och bestämde mig för att bara ha bruna och beige toner på min LO. Jag är ganska nöjd med den.


Jag har följt skissen ganska noga, men har bara två olika papper under fotot istället för tre som på skissen. Men eftersom bilden är så stor fick det inte riktigt plats mer, det blev mest bara rörigt. Papprena är från ett Panduroblock, och jag har bara använt två! Ett som bas och det andra som dekoration, framsidan är randig och baksidan enfärgad.


Liten rosett med knapp på, och självhäftande pappersspets.


Pappersrosor från Kaiserkraft och cherryblossoms, båda köpta hos Mollys.

2 kommentarer:

  1. Snygg!
    Jag ska fota min imorrn, men den är något mer färgrik :)

    SvaraRadera
  2. Jättefint!!! Gillar hur du hållt färgskalan!

    SvaraRadera