onsdag 27 juli 2011

Oscar - Mollys sommartävling nr 1

Mollys har sommartävling och jag har scrappat. Det här är mitt bidrag till första utmaningen, som var att använda färgen gul och formen rund, för det är det finaste, tycker Molly undulat.

Jag har inte så mycket gula papper, men i cirkuskitet från Mollys finns en gul baksida, så det blev en LO med det galet färgglada kitet.

Den lilla krabaten på fotot är min älskade gudson, numera 3½ år gammal. Det lekfulla cirkuskitet tyckte jag passade fint till den lilla charmiga busungen med tungan ute. Jag har följt en skiss från Veckans skiss.


Fina 3Dstickers och lekfulla mönsterpapper som nästan scrappar sig själva.


"Sockrade" bokstäver, ännu en stickers och ordet "sweet" som jag klippt ut från ett av pappren och fäst med distanskuddar.

1 kommentar:

  1. Snyggt!
    Jag älskar det gula, även om jag inte gjort något av det än...

    SvaraRadera